Sunday, June 29, 2008

dari tenungan mata turun ke hati...[ pic 3D ]

sape dpt jwp..tulih le kat shoutbox...ade pe kat pic nie...tenung le lame2...disebalik tenungan...de gak hikmahnye.... pe2 pun itulah tanda syg sy kat kamu sume...hu3


klik selanjutnye utk lihat pic laien2...




hadiah nie hanye utkmu...harumannye mekar mewangi...




kelincahanmu tiada batasan...




perjuanganmu masih belum selesai...berwaspada le...




khusus utk lelaki jea




teman2ku sume dh pupus



rimau mati tinggalkan belang...aku mati pun tinggal belang gak...




ade lesen ke tue?...




kedamaianku tidak terperi




wajahku...wajahmu jua




kenapa perlu ada diskriminasi dlm euro2008?...aku nk jont pun x leh...manusia oh manusia...




pesal x nk lawan tarik tali ngan aku?...ko de masalah ke?



harumku x semerbak...tp hiasanku memukau...jgn tgk aku lame2...nanti kena tahan wad spital tun hussein onn...(spital sakit mata)




x de mende lain ke nk ajor aku...aku nk test gak main golf...




org makan aku...aku makan org...kire win-win le...




tahun depan aku nk masuk tournament hksbp...




keluarga diraja rimba




tanpa sapi siapa le aku




bisikanmu mengkhayalkan




ape nie?




3 comments:

Anonymous said...

cikgu,
>gmbar 3D yg tulis raja rimba 2 ade banyak sinsa kt dalamnye kan?.........

nagaliar said...

capt?..kalu perati btol2...singa dlm tue de 3 ekor jea...bapak die...mak die...n diri die yg masih kecil...erm leh try laie sampai dpt...camne lak pic2 yg laien?...pe objek 3D tue?

Anonymous said...

kalau d'tenung lame2,boleh masuk hospital operation mata.tp at least bleh jadi inspirasi skit la....